Sponsoren van het IAB Nederland

Dankzij sponsor bijdragen en contributie geven leden van de vereniging deze strategie samen inhoud door events te organiseren, onderzoeken te doen en whitepapers te publiceren. Lees hieronder waaom onze sponsoren kiezen voor marketing innovatie:


Sponsoren van IAB Nederland


"Abovo Media, is innovatief en ambitieus. Wij streven ernaar niet alleen onszelf, maar ook de markt beter, volwassener en transparanter te maken. Het IAB past als onafhankelijke partij in het digital advertising landschap, naadloos bij deze visie. Door de krachten te bundelen profiteren we van elkaars kennis en kunde."

"DPG Media investeert volop in de digitale platformen van haar nieuwsmedia. De behoefte aan kwalitatieve, betrouwbare online journalistiek neemt elke dag toe. Aandacht voor een kwalitatieve online (lezers)ervaring heeft onze prioriteit, dus ook aandacht voor kwalitatieve ontwikkeling van de digital advertising markt. Als branchevereniging is IAB Nederland is daar de juiste partner voor"

“Het partnership met IAB heeft ons veel kennis en contacten opgeleverd en heeft ook geresulteerd in een reeks inhoudelijke events rondom Digital Out of Home die we samen met hen kwalitatief hebben vorm gegeven. Het leuke aan IAB is dat de inhoud voorop staat en dat ze ook veel samenwerkingen aangaan vanuit die inhoud, dus wij zijn ook dit jaar weer partner!”

...

"Marktplaats is continu in ontwikkeling, wij jagen digitalisering aan met nieuwe (mobiele) oplossingen, altijd data gedreven. De samenwerking met het IAB Nederland onderstreept het feit dat wij geloven in samenwerkingen om die volgende stappen te blijven zetten"

...

“Schiphol streeft ernaar om de Best Digital Airport ter wereld te worden. Dankzij die ambitie staat digital advertising hier extra in de spotlights. Via IAB komen we in contact met thought leaders en delen we kennis met branchegenoten. Zo ontstaan interessante samenwerkingen, doen we nieuwe inzichten op en helpen we elkaar vooruit.”

"In Teads we believe that user experience (powered by data and creativity) in high quality editorial content is key to provide brands with the best platform to engage with their final consumer. For this reason, we have partnered with the IAB in the Netherlands, as well as in other territories, because we both look into solutions to improve the digital ecosystem"

"Rubicon Projects is de toonaangevende wereldwijde partij voor Ad Exchange. Wij zijn trots om samen te werken met IAB Nederland om de transparantie en samenwerking in de industrie te bevorderen en de digitale advertentie markt in Nederland verder te laten groeien."

"Om effectief en impactvol te kunnen zijn, volgen wij vanuit TMG de digitale innovaties op de voet. Die kennis gebruiken wij om ons productportfolio continu te optimaliseren en innoveren.

Het IAB is een perfecte partner voor ons om op de hoogte te blijven van de nieuwe ontwikkelingen in de online markt."


Kennispartners

Onze kennispartners dragen bij aan de IAB pijlers Inspire, Educate, Regulate en Connect door het eigen netwerk in te zetten voor de verspreiding van marketing innovatie ontwikkelingen door IAB Nederland. Met onze actieve kennispartners maken we afspraken over het bezoeken van onze events, het schrijven blogposts, het interviewen van ons bestuur en leden en ook mediapartnerschappen.