Sponsoren van het IAB Nederland

Dankzij sponsor bijdragen en contributie geven leden van de vereniging deze strategie samen inhoud door events te organiseren, onderzoeken te doen en whitepapers te publiceren. Lees hieronder waaom onze sponsoren kiezen voor marketing innovatie:


Sponsoren van IAB Nederland


"Om effectief en impactvol te kunnen zijn, volgen wij vanuit TMG de digitale innovaties op de voet. Die kennis gebruiken wij om ons productportfolio continu te optimaliseren en innoveren.

Het IAB is een perfecte partner voor ons om op de hoogte te blijven van de nieuwe ontwikkelingen in de online markt."

"De Persgroep investeert volop in de digitale platformen van haar nieuwsmedia. De behoefte aan kwalitatieve, betrouwbare online journalistiek neemt elke dag toe. Aandacht voor een kwalitatieve online (lezers)ervaring heeft onze prioriteit, dus ook aandacht voor kwalitatieve ontwikkeling van de digital advertising markt. Als branchevereniging is IAB Nederland is daar de juiste partner voor"

www.indexexchange.com

"Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media, is innovatief en ambitieus. Wij streven ernaar niet alleen onszelf, maar ook de markt beter, volwassener en transparanter te maken. Het IAB past als onafhankelijke partij in het digital advertising landschap, naadloos bij deze visie. Door de krachten te bundelen profiteren we van elkaars kennis en kunde."

"IAB Nederland geeft draagkracht aan een effectieve medianetwerkomgeving en houdt haar leden gestroomlijnd met de innovaties, ontwikkelingen én impulsen in de digitale advertentiemarkt. Candid Group wil als communicatiegroep de afstand tussen consument en merk verkleinen in een ondernemende aanpak waarbij de belangen van de consument centraal staan en het recht van privacy wordt gerespecteerd. Door onze partnerschap kunnen we elkaar ondersteunen in onze missies"

"Marktplaats is continu in ontwikkeling, wij jagen digitalisering aan met nieuwe (mobiele) oplossingen, altijd data gedreven. De samenwerking met het IAB Nederland onderstreept het feit dat wij geloven in samenwerkingen om die volgende stappen te blijven zetten"

"We vinden dat wij als mediabedrijf ons steentje moeten bijdragen binnen de industrie waar we werkzaam in zijn en dat doen we altijd al met het investeren van onze tijd in verenigingen. IAB Nederland supporten we als partner omdat dit ook anderen in staat stelt om ons vak en onze industrie verder te helpen." 


Kennispartners

Onze kennispartners dragen bij aan de IAB pijlers Inspire, Educate, Regulate en Connect door het eigen netwerk in te zetten voor de verspreiding van marketing innovatie ontwikkelingen door IAB Nederland. Met onze actieve kennispartners maken we afspraken over het bezoeken van onze events, het schrijven blogposts, het interviewen van ons bestuur en leden en ook mediapartnerschappen.