Europese

IAB Europe releases GDPR Transperency & Consent Framework

IAB Europe today released the draft technical specifications for its GDPR Transparency & Consent...
Standaard-website-Afbeelding-IAB-Nederland-1

Het Nederlandse Search Onderzoek is van start gegaan

Het Nederlandse Search Onderzoek 2018 is vandaag van start gegaan. Het onderzoek wordt uitgevoerd do...
simon-abrams-286276-unsplash

Wat wordt de impact van blockchain op de digital advertisingindustrie?

(orginele bericht: https://www.emerce.nl/achtergrond/impact-blockchain-digitaladvertisingindust...
Online Ad Spend Study H1 2017

Online Ad Spend Study H1 2017

Uitgaven digital advertising stijgen met 13% in eerste halfjaar 2017 Video en mobile advertising stu...
Programmatic display advertising-aandeel Europa stijgt naar 70,5%

Programmatic display advertising-aandeel Europa stijgt naar 70,5%

Tijdens dmexco 2015  heeft IAB Europe laten weten dat het totale programmatic display...
Ad-Spen_20180601-145611_1

Online Ad Spend study 2015 Q1

Met trots presenteren we de Ad Spend study Q1. Dit jaar voor het eerst inclusief social advertising....
Ad-Spend

Programmatic Ad Spend study 2014

Op 2 april publiceerden we samen met Deloitte ons  Programmatic Ad Spend study 2014 ,...
Ad-Spend

Online Ad Spend Study 2014 Q3

Mobiele marketing motor van online advertentiegroei De online advertentiemarkt in Nederland is ook i...
Taskforce-Data--Techniek

Ad spend-cijfers 2014 H1 IAB US gepubliceerd

IAB US heeft haar halfjaarlijkse Online Ad spend-rapport gepubliceerd. De internet advertentiebested...
Taskforce-Data--Techniek

Ad Spend-cijfers 2014 H1 gepubliceerd door IAB UK.

Net als IAB Nederland heeft IAB UK haar halfjaarlijkse Online Ad spend-rapport gepubliceerd.  D...
Ad-Spend

Online Ad Spend study 2014 H1

Mobile advertising breekt definitief door Display advertising groeit met dubbele cijfers – Download ...
Taskforce-online-video

IAB US - Video Ad Spend Study

Samen met het onderzoeksbureau Advertiser Perceptions heeft het Amerikaanse IAB een enquête gehouden...
Ad-Spend

Online Ad Spend study 2013

Groei digitale marketing in Nederland met name veroorzaakt door internationale spelers – Download he...
Taskforces-algemeen

IAB UK - Ad Spend study H1 2013

IAB UK heeft het Online Ad Spend rapport voor H1 2013 uitgebracht. In dit rapport zijn de online, mo...
Ad-Spend

Online Ad Spend Study 2013 H1

Rotterdam, 20 september 2013 –  In het eerste halfjaar van 2013 zet de verwachte groei van mobi...