Wil jij ook lid worden?



Het lidmaatschap

IAB Nederland is dé onafhankelijke branchevereniging voor digital advertising en marketinginnovatie. Aan de ruim 200 adverteerders, mediabureaus, publishers, technologieleveranciers en creatieve bureaus die bij ons zijn aangesloten, bieden wij inzicht, kennis en netwerk. Dit doen we door samen met hen ontwikkelingen en trends in de markt te duiden en waar mogelijk standaardisering, wetgeving en (zelf)regulering mede te bepalen of te beïnvloeden.

Lid worden

Leden van IAB Nederland



Taskforces

Samen groeien

Als vereniging staan we voor duurzame groei van het digitale-marketingecosysteem. Ons streven is om in nauwe samenwerking met de gehele keten, van adverteerders, ad tech-partijen en uitgevers, een omgeving te creëren waarin iedereen kan floreren en groeien. Maar bovenal waarin ruimte is voor onderling vertrouwen en begrip. Door continu met elkaar in gesprek te blijven werken we samen naar de ideale werkomgeving waarin de consument op een sympathieke en respectvolle manier wordt bereikt.

Druk je stempel

Lid worden van IAB Nederland doe je als je je wilt associëren met het digitale ecosysteem en een stempel wilt drukken op de groei van de markt. Het biedt je een plaats in de zeven taskforces, waar slimme en leuke mensen uit het vak praten over richtlijnen, standaarden en inspirerende cases en onderzoeken. Maar het biedt je vooral de praktische kennis en hulpmiddelen waarmee je zelf succesvol blijft in een markt die constant in ontwikkeling is. Als lid van IAB Nederland hoor je namelijk als eerste wat de nieuwste digitale trends zijn en wat er speelt in Brussel en Den Haag.

Van programmatic advertising tot Out of Home

Maar dat niet alleen. IAB Nederland initieert en organiseert daarnaast ook zelf heel veel onderzoeken, kennissessies en congressen. Van programmatic advertising, mobile marketing, content, data en techniek tot Digital Out of Home (DOOH) en privacy. Iedere trend waar jij als (digital) marketeer meer over moet weten, komt hierin aan bod.

Kom ook kennis delen en halen!

Wil jij kennis delen en halen op het gebied van digital advertising en marketinginnovatie? Is er binnen jullie bedrijf behoefte aan extra kennis en advies? Vraag dan nu meer informatie aan over het lidmaatschap of plan direct een afspraak in. Met plezier komen we bij je langs om te vertellen waarom bedrijven als bol.com, VodafoneZiggo, SpotX, DEPT en Google je voor zijn gegaan.


Inschrijven

Vul onderstaand formulier in en vraag een lidmaatschap
of aanvullende informatie aan.

Verplicht

Verplicht

Verplicht

Verplicht

Verplicht

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Omzet           Contributie 2020

1.                    € 2.422,50

2.1  < € 1 mln              € 2.422,50
2.2  € 1 - 5 mln            € 3.213,00
2.3  > € 5 mln              € 4.029,00

O.a. Media/Creatief bureau, Tech/Data bedrijven

3.1 < € 1 mln € 2.422,50
3.2 € 1 - 5 mln € 3.213,00
3.3 > € 5 mln € 4.029,00

4. Educatieve instelling    € 586,50

5. ZZP - Zelfstandige      € 586,50

6. Kleine startende onderneming   € 586,50

*Om in aanmerking te komen dit tarief moet een bedrijf aan de volgende vier eisen voldoen:

Een bedrijf..

- heeft maximaal drie werknemers;

- bestaat maximaal twee jaar;

- heeft geen (internationaal) moederbedrijf;

- heeft meer kosten dan opbrengsten en/of zit opereert op break even-niveau.

Het tarief voor de kleine startende onderneming is voor maximaal twee jaar en eindigt ook wanneer het bedrijf niet meer aan een of meerdere van bovenstaande eisen voldoet. Wanneer dit gebeurt gaat het lidmaatschap over op de reguliere staffel die voor het bedrijf van toepassing is.

7. Op aanvraag