IAB UK - Online ad spend up 17 per cent in 2008

Internet advertising continues to buck wider advertising industry trends, with spend rising 17% to £...

IAB US - Online Ad Spend 2008

The latest report on Internet advertising from the Interactive Advertising Bureau and Pricewaterhous...
Audience Reach Measuremen Guidelines

Audience Reach Measuremen Guidelines

De aanbevelingen in deze richtlijnen bevatten gedetailleerde definities voor het meten van bereik in...
IAB Taskforce Search lanceert Request for Proposal voor zoekmachinemarketing

IAB Taskforce Search lanceert Request for Proposal voor zoekmachinemarketing

De Taskforce Search, bestaande uit vertegenwoordigers van ongeveer 20 organisaties, heeft een verzoe...

Online Ad Spend study 2008 Q4

Vierde kwartaal 2008 goed voor € 44,5 miljoen aan online display advertising bestedingen. IAB Nederl...
Online Ad Spend study 2008 Q3

Online Ad Spend study 2008 Q3

Geregistreerde netto mediabestedingen in derde kwartaal 2008: € 38,8 miljoen IAB Nederland heeft sam...
IAB

In-Video Overlay Advertising

De IAB taskforce Online video advertising publiceert vandaag de eerste Nederlandse standaard voor In...

IAB US - Online Ad Spend H1 2008

The numbers from IAB and PricewaterhouseCoopers are in: The online segment is on track to hit $23 bi...

Online Ad Spend study 2008 Q2

IAB Nederland heeft samen met 20 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
Ad Campaign Measurement Process Guidelines

Ad Campaign Measurement Process Guidelines

Deze uitbreiding op de IAB Ad Campaign Measurement and Audit Guidelines en alle andere Impression Me...
Online Ad Spend study 2008 Q1

Online Ad Spend study 2008 Q1

IAB Nederland heeft samen met 20 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
Measuring Multimedia Content in a Web 2.0 World

Measuring Multimedia Content in a Web 2.0 World

Het gebruik van online video is booming: tijd om na te denken over een meetmodel waarmee je het gebr...
Online Ad Spend study 2007

Online Ad Spend study 2007

IAB Nederland heeft samen met 21 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
Online Ad Spend study 2007 Q3

Online Ad Spend study 2007 Q3

IAB Nederland heeft samen met 21 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
IAB US - Online Ad Spend Q3 2007

IAB US - Online Ad Spend Q3 2007

Internet advertising revenues exceeded $5.2 billion for the third quarter of 2007, representing yet ...
IAB Rich Media Measurement Guidelines

IAB Rich Media Measurement Guidelines

Rich media advertenties zijn advertenties waarmee gebruikers interactie kunnen hebben in tegenstelli...

Online Ad Spend study 2007 Q2

IAB Nederland heeft samen met 21 internetexploitanten en Nielsen Media Research de netto mediabested...
Rich Internet Application Impression Measurement Guidelines

Rich Internet Application Impression Measurement Guidelines

Het consistent en accuraat meten van online advertising is een belangrijke factor binnen de groei va...