Cannes Report – RAUW

Cannes Report – RAUW

Reinier Steures (Natwerk), spreker in Cannes over talent, en Heleen Hidskes (Strateeg Ogilvy) vertel...
Cannes Report – MediaMonks

Cannes Report – MediaMonks

Mede-oprichter van online productie maatschappij MediaMonks, Wesley ter Haar is jurylid in de caterg...
Cannes Report – IAB Nederland

Cannes Report – IAB Nederland

Nils Adriaans en Bert Hagendoorn maken video-interviews met juryleden, winnaars en andere betrokkene...
IAB US - Digital Mixology Playbook

IAB US - Digital Mixology Playbook

De IAB Digital Mixology Playbook is een reportage van deskundigen, marketeers en uitgevers in de  al...
Europese

IAB Europe - Baanbrekende regelgeving voor innovatieve industrieën

Vorige week was IAB Europe bij de 'Community of Practice (CoP) for Better Self- and Co-regulation' v...
IAB US - De oorlog tegen internetcriminaliteit

IAB US - De oorlog tegen internetcriminaliteit

IAB US wil in de oorlog tegen internetcriminaliteit onder andere de veiligheid van content waarborge...
IAB Taskforce Mobile past Mobile Advertising Standaarden aan

IAB Taskforce Mobile past Mobile Advertising Standaarden aan

Tijdens Digital Marketing Live! heeft de taskforce Mobile van IAB Nederland  aangepaste Mobile Adver...
IAB US - $ 11,6 miljard digitale reclame-inkomsten in Q1 2014

IAB US - $ 11,6 miljard digitale reclame-inkomsten in Q1 2014

Een jaarlijkse stijging van 19% met dit jaar het hoogste eerste kwartaal resultaat ooit. V...
IAB US - The World Cup of Mobile

IAB US - The World Cup of Mobile

Uit onderzoek dat verricht is onder de voetbalfans in diverse landen is gebleken dat mobile video ee...
IAB US - Digital Video In-Stream Metrics Definitions

IAB US - Digital Video In-Stream Metrics Definitions

Dit document specificeert standaard definities voor het meten van online video advertenties. Terwijl...
Save the date: Cannes Mobile Lions Amsterdam

Save the date: Cannes Mobile Lions Amsterdam

Ook dit jaar organiseert de taskforce mobile: Cannes Mobile Lions Amsterdam. Op woensdag 2 juli zijn...
Mobile First. Maak het verschil op mobiel

Mobile First. Maak het verschil op mobiel

Tijdens de 7e editie van AFD Performance Based Marketing ligt de nadruk op de aspecten die je helpen...
Taskforce-online-video

IAB US - Video Ad Spend Study

Samen met het onderzoeksbureau Advertiser Perceptions heeft het Amerikaanse IAB een enquête gehouden...
DAA richtlijnen voor mobile

DAA richtlijnen voor mobile

Adverteren op het web en op mobiele apps biedt mogelijkheden voor marketeers om waardevolle en relev...
Verslag commissie EZ

Verslag commissie EZ

Op 24 april heeft de vaste commissie voor Economische Zaken vergaderd over het wetsvoorstel tot wijz...
MARCOM14 dit jaar op 3 en 4 juni, in de Amsterdam RAI

MARCOM14 dit jaar op 3 en 4 juni, in de Amsterdam RAI

Meld je gratis aan voor dit tweedaagse marcom-event en bespaar 50,-! MARCOM14 is het grootste event ...
IAB US - Maximizing the mobile opportunity

IAB US - Maximizing the mobile opportunity

IAB US heeft een nieuw onderzoek gepubliceerd, IAB Mobile Rising Star Ads Inspire Interaction. Binne...
Europese

IAB Europe - Statement on Brand Advertising Metrics including Viewable Impressions

Zoals je waarschijnlijk weet, werkt IAB Europe binnen haar Brand Advertising Initiative, waar ook IA...
IAB US - Ad Spend Study 2013

IAB US - Ad Spend Study 2013

De online advertentiebestedingen in de Verenigde Staten bedroegen in 2013 $42.8 miljard. Dit beteken...
Digitale mediabestedingen lopen op tot $137,53 miljard

Digitale mediabestedingen lopen op tot $137,53 miljard

Digitale bestedingen zullen volgens de prognose 14.8% stijgen ten opzichte van 2013. Deze bestedinge...
IAB UK - Een volledig beeld van digitale video en tv reclame

IAB UK - Een volledig beeld van digitale video en tv reclame

De totale Britse digitale advertentiebestedingen zijn ieder jaar tegen de 15% gestegen, en in 2013 g...