Taskforce-online-video

IAB US - Video Ad Spend Study

Samen met het onderzoeksbureau Advertiser Perceptions heeft het Amerikaanse IAB een enquête gehouden...
DAA richtlijnen voor mobile

DAA richtlijnen voor mobile

Adverteren op het web en op mobiele apps biedt mogelijkheden voor marketeers om waardevolle en relev...
Verslag commissie EZ

Verslag commissie EZ

Op 24 april heeft de vaste commissie voor Economische Zaken vergaderd over het wetsvoorstel tot wijz...
MARCOM14 dit jaar op 3 en 4 juni, in de Amsterdam RAI

MARCOM14 dit jaar op 3 en 4 juni, in de Amsterdam RAI

Meld je gratis aan voor dit tweedaagse marcom-event en bespaar 50,-! MARCOM14 is het grootste event ...
IAB US - Maximizing the mobile opportunity

IAB US - Maximizing the mobile opportunity

IAB US heeft een nieuw onderzoek gepubliceerd, IAB Mobile Rising Star Ads Inspire Interaction. Binne...
Europese

IAB Europe - Statement on Brand Advertising Metrics including Viewable Impressions

Zoals je waarschijnlijk weet, werkt IAB Europe binnen haar Brand Advertising Initiative, waar ook IA...
IAB US - Ad Spend Study 2013

IAB US - Ad Spend Study 2013

De online advertentiebestedingen in de Verenigde Staten bedroegen in 2013 $42.8 miljard. Dit beteken...
Digitale mediabestedingen lopen op tot $137,53 miljard

Digitale mediabestedingen lopen op tot $137,53 miljard

Digitale bestedingen zullen volgens de prognose 14.8% stijgen ten opzichte van 2013. Deze bestedinge...
IAB UK - Een volledig beeld van digitale video en tv reclame

IAB UK - Een volledig beeld van digitale video en tv reclame

De totale Britse digitale advertentiebestedingen zijn ieder jaar tegen de 15% gestegen, en in 2013 g...
40% van de advertenties in 2013 niet te zien

40% van de advertenties in 2013 niet te zien

Volgens PointRoll was in 2013 een totaal van 60,4% van de online advertenties zichtbaar. Dit is een ...
Aanmeldformulier breakfastsessie Mobile 21 april 2015

Aanmeldformulier breakfastsessie Mobile 21 april 2015

Dank je voor je interesse in de breakfastsessie Mobile van 21 april aanstaande. Helaas kan je je nie...
Ad-Spend

Online Ad Spend study 2013

Groei digitale marketing in Nederland met name veroorzaakt door internationale spelers – Download he...
Europese

IAB Europe introduceert nieuwe standaard bannerformaten

IAB Europa introduceert 'Brand Builders' - een bannerformatenpakket dat optimale mogelijkheden biedt...
Stemming van het Europees Parlement over het voorstel van gegevensbescherming is een gemiste kans

Stemming van het Europees Parlement over het voorstel van gegevensbescherming is een gemiste kans

Belangrijke verbeteringen nog steeds nodig in de voortzetting van de hervorming door de EU-instellin...
IAB US - Mobile Location Use Cases and Case Studies

IAB US - Mobile Location Use Cases and Case Studies

De opkomst van mobiele apparaten en technologieën geeft marketeers de mogelijkheid om dicht bij het ...
Update: wijziging cookiewet

Update: wijziging cookiewet

Op de site van de Raad van State is te lezen dat er een advies klaarligt, als reactie op de voorgest...
Europese

IAB Europe - Data Protection Handbook

De Data Protection & Privacy groep van DLA Piper heeft onlangs de 2014 editie van het Data Prote...
Bureaus tekenen nieuwe gedragscode IAB Taskforce Search

Bureaus tekenen nieuwe gedragscode IAB Taskforce Search

De 19 bedrijven die zijn aangesloten bij de IAB Taskforce Search hebben in goed overleg de vernieuwd...
IAB US - Digital Video Rising Star Ad Unit

IAB US - Digital Video Rising Star Ad Unit

IAB Digital Video Rising Stars: The Sizzle Reel IAB US heeft 5 innovatieve Digital Video Rising Star...
IAB US - Best Practices Data Stewardship

IAB US - Best Practices Data Stewardship

Aangezien de digitale industrie enorm is gegroeid en volwassener is geworden, zijn digitale uitgever...
Aanmeldformulier breakfastsessie privacy 24 februari 2015

Aanmeldformulier breakfastsessie privacy 24 februari 2015

Dank je voor je interesse in de breakfastsessie privacy van 24 februari aanstaande. Meld je hieronde...