Europese

IAB Europe - 'Global Mobile Ad Revenues 2013'

IAB Europe heeft in samenwerking met IAB US en IHS Technology de wereldwijde mobiele advertentie ink...
IAB US - This is your ad..

IAB US - This is your ad..

Voor mobiel vriendelijke advertenties, zie het filmpje hieronder: https://www.youtube.com/watch?v=dx...
Wekelijkse privacy-update: 2 augustus tot 8 augustus

Wekelijkse privacy-update: 2 augustus tot 8 augustus

Hieronder vind je links naar de belangrijkste privacyberichten van de afgelopen week. Deze berichten...
85% van alle smartphones draait op Android

85% van alle smartphones draait op Android

Het marktaandeel van Android blijft OS overstijgen Uit een onderzoek van Strategy Analytics blijkt d...
Wekelijkse privacy-update: 26 juli tot 1 augustus

Wekelijkse privacy-update: 26 juli tot 1 augustus

Hieronder vind je links naar de belangrijkste privacyberichten van de afgelopen week. Deze berichten...
IAB US - Going Global: Programmatic Audience Development Around the World

IAB US - Going Global: Programmatic Audience Development Around the World

De recente enquête en whitepaper van IAB US en Winterberry Group, getiteld 'Going Global Programmati...
IAB US - Media multitaskers en invloed op aankopen

IAB US - Media multitaskers en invloed op aankopen

IAB US heeft een analyse uitgevoerd waarin de consument en haar mediagedrag centraal staan. De analy...
SAVE THE DATE

SAVE THE DATE

Onze taskforce Online Video organiseert 9 oktober 2014: ONLINE VIDEO SUMMIT. Dit event zal plaatsvin...
Europese

IAB Europe lanceert de eerste Europese Programmatic Trading Whitepaper

Met de lancering van IAB Europe's eerste Europese Programmatic Trading Whitepaper, is het initiatief...
Wekelijkse privacy-update: 19 juli tot 25 juli

Wekelijkse privacy-update: 19 juli tot 25 juli

Hieronder vind je links naar de belangrijkste privacyberichten van de afgelopen week. Deze berichten...

Tracking via Share buttons

Onderzoekers van de KU Leuven en Princeton University hebben een nieuwe manier van tracking gevonden...
IAB US - Succesfactoren voor in-feed gesponsorde content

IAB US - Succesfactoren voor in-feed gesponsorde content

Uit nieuw onderzoek van IAB US & Edelman Berland blijkt dat naamsbekendheid, betrouwbaarheid en ...
IAB US - Quality Assurance Guidelines Update

IAB US - Quality Assurance Guidelines Update

De IAB Quality Assurance Guidelines (QAG) helpt het vertrouwen tussen kopers en verkopers te borgen ...
Wekelijkse privacy-update: 12 juli tot 18 juli 2014

Wekelijkse privacy-update: 12 juli tot 18 juli 2014

Hieronder vind je links naar de belangrijkste privacyberichten van de afgelopen week. Deze berichten...
Commissie EZ publiceert nota n.a.v. verslag

Commissie EZ publiceert nota n.a.v. verslag

In de nota naar aanleiding van het verslag reageert de regering op de opmerkingen en vragen die gest...
Facebook onthult haar 'Buy' button & Twitter koopt betalingsstartup

Facebook onthult haar 'Buy' button & Twitter koopt betalingsstartup

Social media-giganten bewegen steeds meer richting e-commerce en het stimuleren van impulsaankopen. ...
Gebruik je Facebookpagina efficiënt

Gebruik je Facebookpagina efficiënt

De Telegraaf laat weten dat, van de miljoenen mensen die hun website bezoeken maar 5 procent afkomst...
Europese

IAB Europe identificeert topprioriteiten voor digitale metingen

Het Interactive Advertising Bureau Europe publiceert de belangrijkste bevindingen uit de Metric...
Wekelijkse privacy-update: 5 juli tot 11 juli 2014

Wekelijkse privacy-update: 5 juli tot 11 juli 2014

Hieronder vind je links naar de belangrijkste privacyberichten van de afgelopen week. Deze berichten...
Europese

IAB Europe - AdEx Benchmark 2013

De cijfers van digitale reclame bestedingen in Europa zijn zojuist bekend gemaakt.  Het volledi...
Adlantic stopt met open RTB, tegen bannerfraude

Adlantic stopt met open RTB, tegen bannerfraude

Erwin Boogert van Emerce schrijft over de fraude op open RTB-exchanges, die meer en meer toeneemt. A...