Na de inwerkingtreding van de Algemene Gegevens Ve...
Wat is het eerste wat in jou opkomt als je de...
Met veel plezier en trots delen wij de winnaars v...
Inzending Dutch Search Awards 2018 vanaf vandaag o...
Om als dé branchevereniging voor marketing innovat...
Onder het mom van 'privacy' hebben in de afgelopen...
IAB Nederland biedt in samenwerking met ReadyGDPR....
Overzicht moet markt ondersteuning bieden bij mana...
Amsterdam, 12 april 2018 – De jaarlijkse Online Ad...
Datum: 14 maart 2018 Notulen:Ilja Dobbe Aanwezigen...
Amsterdam, 14 maart 2018 – De huidige organisaties...
IAB Europe today released the draft technical specifications for its GDPR Transparency & Consent...
De eerste periode na de introductie van Ads.txt leek het er internationaal op dat de implementatie h...
IAB Europa heeft in november 2017 een nieuw Framework (Transparency and Consent) aangekondigd voor h...
Het Nederlandse Search Onderzoek 2018 is vandaag van start gegaan. Het onderzoek wordt uitgevoerd do...
25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (‘Verordening’ of ‘AVG’) rechtstreeks van...
(orginele bericht: https://www.emerce.nl/achtergrond/impact-blockchain-digitaladvertisingindust...
Amsterdam, 20 december 2017 – IAB Nederland, DLA Piper en BVA bond van adverteerders hebben hun kenn...
Na een oproep van IAB Nederland en IAB Europa aan de sector om te reageren op de twee nieuwe concept...
London, 28 November 2017 – IAB Europe today presented a new technical standard to suppo...