Meerdere primeurs op drukbezochte ledenvergadering

Meerdere primeurs op drukbezochte ledenvergadering

Op donderdag 12 maart vond in Hotel Arena in Amsterdam onze jaarlijkse algemene ledenvergadering pla...
Ad-Spend

Free lunch webinar over Ad Spend-study 2014

Ook dit keer gaan we de resultaten van de online   Ad Spend-study bekend maken via een webinar....
Vier praktische richtlijnen op weg naar compliancy

Vier praktische richtlijnen op weg naar compliancy

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft zojuist aangegeven dat zij de nieuwe cookieregels, d...
Digital Marketing Live! komt er weer aan

Digital Marketing Live! komt er weer aan

Get ready for the best in online marketing en advertising! Digital Marketing Live! - 3 juni 2015 Hét...
Breakfastsessie privacy

Breakfastsessie privacy

Heeft de nieuwe cookiewet de onduidelijkheid weggenomen? Niet helemaal. Het cookiedossier roept nog ...
Content, rankings en voorspellingen: Friends of Search in een notendop

Content, rankings en voorspellingen: Friends of Search in een notendop

Donderdag 19 februari was het zover, de tweede editie van hét Searchcongres van IAB Nederland en DDM...
Viewable Impression Across Europe webinar

Viewable Impression Across Europe webinar

11 februari het IAB Europe webinar ‘Viewable Impression across Europe’ gemist? Hier is je 2 e kans. ...
Breakfastsessie privacy

Breakfastsessie privacy

24 februari vindt er weer een breakfastsessie plaats. Dit keer met het onderwerp privacy. De discuss...
Nieuwe cookiewet aangenomen

Nieuwe cookiewet aangenomen

Gisteren is de nieuwe cookiewet als hamerstuk aangenomen in de Eerste Kamer. Dit betekent dat het we...
Nieuwe actieplannen en strategie 2015 bepaald

Nieuwe actieplannen en strategie 2015 bepaald

Ons bureau hield met het bestuur een heisessie. Tijdens deze energieke middag is er gesproken over o...
CBP presenteert toezichtagenda voor 2015

CBP presenteert toezichtagenda voor 2015

Op 28 januari 2015 heeft het College bescherming persoonsgegevens (CBP) de vijf thema’s waarop de to...
Case van Semilo: Play#Fanta100

Case van Semilo: Play#Fanta100

In de zomercampagne van Fanta daagde het frisdrankmerk jongeren uit om grappige challenges uit te vo...
Case van Semilo: Peugeot 108

Case van Semilo: Peugeot 108

  Voor de campagne van de nieuwe Peugeot 108 is Peugeot de samenwerking aangegaan met de popula...
SEA- en SEO-brancheonderzoek

SEA- en SEO-brancheonderzoek

De internationale onderzoeken over de trends binnen zoekmachines, SEA en SEO met betrekking tot de o...
Marianne Sweeny: “UX is het nieuwe SEO”

Marianne Sweeny: “UX is het nieuwe SEO”

De Amerikaanse Marianne Sweeny van Portent Inc. komt naar Nederland. Als inhouse search information ...
Nieuwjaarsborrel

Nieuwjaarsborrel

Op dinsdag 13 januari 2015 is het weer zover: dé grootste nieuwjaarsborrel voor de online industrie,...
Wekelijkse privacy-update: 13 tot 19 december

Wekelijkse privacy-update: 13 tot 19 december

Hier vind je de belangrijkste privacyberichten van de afgelopen week. Deze berichten geven samen inz...
Case-study: website conversie-testing ANWB Watersport Toename van 292% kliks naar conversiepagina binnen 3 weken

Case-study: website conversie-testing ANWB Watersport Toename van 292% kliks naar conversiepagina binnen 3 weken

Een succesvolle website genereert niet alleen veel bezoek, maar weet dat bezoek ook te converteren n...
Wekelijkse privacy-update: 6 tot 12 december

Wekelijkse privacy-update: 6 tot 12 december

Hier vind je de belangrijkste privacyberichten van de afgelopen week. Deze berichten geven samen inz...
Regering komt met Memorie van Antwoord

Regering komt met Memorie van Antwoord

Op 5 december heeft het ministerie de vragen van de fracties van de Eerste Kamer over het nieuwe wet...
Ad-Spend

Online Ad Spend Study 2014 Q3

Mobiele marketing motor van online advertentiegroei De online advertentiemarkt in Nederland is ook i...