Op 8 september verscheen in diverse media een artikel over adblockers onder de kop " IAB overweegt r...
Na haar eerste blog over de grootste bedreigingen voor de online industrie stelt Nathalie Peters in...
Op donderdag 8 september, om 15:00 uur organiseert IAB Europe een webinar met het on...
Als branchevereniging is het onze taak om de sector te informeren over alle mogelijke bedreigingen e...
Uitgevers omarmen in toenemende mate het geprogrammeerd inkopen van advertenties, zo blijkt uit een ...
Op donderdag 13 augustus, om 15:00 uur geeft IAB Europe een webinar waarin de ...
Gebruikers van Google Adsense, DoubleClick for Publishers en DoubleClick Ad Exchange moeten voor ein...
In weerwil tot wat televisiemakers in Hilversum steeds verkondigen, zal de opmars van onlinediensten...
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft haar beleidsregels voor publicatie van besluiten vastge...
Al onze leden zijn op 12 augustus van harte welkom op de eerste IAB Connect-borrel. Deze begint bij ...
Met trots presenteren we de Ad Spend study Q1. Dit jaar voor het eerst inclusief social advertising....
In de afgelopen jaren heeft Mobile Marketing Nederland onderzoek gedaan naar de mindset va...
Functie omschrijving De Engagement Manager bouwt en onderhoudt een sterke relatie met onze leden. Je...
Op 23 juni vond, op de zolder van De Bakkerswinkel, de derde breakfastsessie privacy plaats. Deze se...
Op 7 april en op 15 juni jongstleden signaleerde Fox-IT malvertising in de Nederlandse markt. Dit ge...
De ministers uit de Europese Raad hebben, na drie jaar discussie, een algemeen akkoord gesloten over...
Het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016, hét onlinemarketingboek, is nu te bestellen! Deze 10e editie ...
Steeds meer gebruikers van Google.nl klikken op de betaalde topposities op de resultaatpagina. De ko...
De vierde editie van Digital Marketing Live!, hét grootste event van de Benelux op het gebied van on...
Dinsdag 26 mei 2015 heeft de Eerste Kamer een wetsvoorstel aangenomen, dat ervoor moet waken dat per...