Webinar - IAB Nederland - Inzicht in Ad Tech PART 2

donderdag 4 juni 2020, Online Webinar

Registreer hier Zet in agenda

Webinar: Inzicht in Ad Tech PART 2 - 4 juni - 15.30 - 17.00 uur 

oldoen aan de GDPR vereist een goed technisch en zakelijk begrip van advertentietechnologie om relaties met een breed scala aan partners te beoordelen. Veel leveranciers roepen dat hun producten zorgen voor het naleven van de regels, maar is dat ook echt zo? Het is onwijs belangrijk voor elke organisatie om te kunnen beoordelen of de partners waarmee wordt samengewerkt voldoen aan de gestelde eisen.

In het eerste deel van de webinar ‘inzicht in Ad-Tech’ namen we een deep dive in de mogelijkheden rond Ad-Technologieën, gegevensverzamelingsmethodes, bedrijfsmodellen voor het tracking en analytics voor advertenties.

In dit tweede deel belichten we de voorbeelden van cookie banners en geven we antwoord waar je op in moet zoomen bij een cookie-audit.

Spreker

Dr. Rob van Eijk, Managing Director, Europa, Future of Privacy Forum. Rob heeft bijna tien jaar als technoloog en senior toezichthouder bij de Autoriteit Persoonsgegevens  gewerkt en is sindsdien een autoriteit geworden op het gebied van online privacy en gegevensbescherming.

MELD JE HIER AAN

De webinar start om 15.30 van start gaan en zal rond 17.00 worden afgerond. Let op: deelnemen aan deze webinar kan alleen op basis van inschrijving

Deze webinar wordt in samenwerking met Future of Privacy Forum georganiseerd. 

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland