IAB Nederland en bvA - Update Return on Ad Spend

maandag 27 januari 2020, Rabobank Group, Croeselaan 18, 3521 AG Utrecht

Registreer hier Zet in agenda

Hoe meet je de effectiviteit van investeringen in cross-mediale campagnes?
 
Datum: 27 januari - inloop 15.00 - start 15.30 - 18.00 uur

De afgelopen maanden heeft de werkgroep ROAS hard gewerkt aan de whitepaper ROAS. Met de whitepaper geven ze de marketeer de mogelijkheid om antwoord te geven op de vraag: welke KPI’s zijn relevant voor het bepalen van het rendement van mijn marketing investeringen? Eenduidige KPI’s gekoppeld aan alle stappen van de customer journey helpen je bij het onderbouwen dat je media-investeringen daadwerkelijk rendement opleveren.Op 27 januari nemen we je mee meenemen in deze onderbouwing. Joris Lak, directeur Marketing Channels bij Albert Heijn zal de middag aftrappen met zijn visie en ervaring. Hoe heeft hij ROAS intern gebruikt om zijn strategie te onderbouwen, hoe belangrijk is het dat je inzicht hebt in ROAS en hoe creëer je consensus over het rekenmodel?

Vervolgens zal de werkgroep ingaan op de inhoud van de whitepaper. Ze zullen je de handvatten geven zodat jij aan de hand van de whitepaper kunt starten met het meten van de ROAS.

Tenslotte zal Rabobank een case presenteren aan de hand van het ROAS framework.

Let op: IAB Nederland hanteert een no-show fee* van € 50,-. Kosteloos annuleren kan tot 48 uur voor aanvang van het evenement. Een collega sturen in jouw plaats kan natuurlijk altijd.

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland