MediaBooster 360° Publishing

dinsdag 13 november 2018, Media Perspectives, Joop van Den Endeplein, Hilversum, Nederland

Registreer hier Zet in agenda

Een goede crossmediale strategie is voor ieder mediabedrijf én merk tegenwoordig noodzakelijk. Jouw klant of publiek wil je content op verschillende manieren vinden: offline en online, via social media, op hun smartphones, computers, tablets en televisieschermen. Een brede mix van content is in de huidige multiscreen wereld essentieel om je doelgroep goed te bereiken en nieuwe inkomstenstromen te genereren. Een mediamerk als Linda is bijvoorbeeld heel succesvol met een 360°-strategie en heeft naast een goed verkopend tijdschrift, ook een populaire nieuwssite en een videokanaal.

Is er een succesformule voor multichannel publishing? Welke bouwstenen zijn er voor nodig? En wat betekent het voor jou als mediaprofessional? Deze vragen staan centraal tijdens deze eendaagse MediaBooster 360° Publishing voor mediaprofessionals met enige ervaring.

Tijdens deze training krijg je inzicht in de trends en ontwikkelingen op het gebied van multichannel publishing. We gaan ook in op de toenememende invloed van tech en het gebruik van data en AI. Verder leer je hoe je een contentframework opzet en wat voor gevolgen dat heeft voor de redactionele workflow. Daarnaast ga je aan de slag met het formuleren van een effectieve contentstrategie. Ook worden er in de training twee interessante cases gepresenteerd door gastsprekers uit de praktijk.

Enthousiast? Wij mogen onze leden 20% korting aanbieden. Lees hier meer informatie en schrijf je in met de kortingscode BV20!

Praktische info:

  • Datum & Tijd: Dinsdag 13 november
  • Kosten: €450,- met de code BV20! ontvang je 20% korting!
  • Duur:1 dag
  • Locatie: MP Learningspace, Joop van den endeplein 1, 1217 WJ Hilversum
  • Thema: Content & Creatie
  • Type training: Mediabooster

Lees hier meer informatie en schrijf je in! 

 

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland