IAB Nederland - Marketplaces: ontwikkeling van retail als mediakanaal

dinsdag 29 oktober 2019, Tolhuistuin, IJpromenade 2, 1031 KT, Amsterdam

Registreer hier Zet in agenda

De Nederlandse consument besteedde in de eerste helft van 2019 online 12,5 miljard aan producten en diensten. Een groei van 9% ten opzichte van het eerste half jaar van 2019. Naar verwachting komen de totale online consumentenbestedingen voor heel 2019 uit op 25,9 miljard. Door de groei in de online bestedingen zien we zowel de behoefte als het gedrag van de consument veranderen. Deze veranderingen zien we terug in het medialandschap. Retailers hebben steeds meer beschikking over data en bewegen zich in de richting van publisher.

Op 29 oktober neemt IAB Nederland je mee in de ontwikkeling die wij in de markt zien. Wat gebeurt er op dit moment, welke verschuivingen zijn er zichtbaar, waar zijn de verschillende spelers in het medialandschap mee bezig en welke impact is er zichtbaar?

Datum: 29 oktober - inloop 15.00 - start 15.30 - 18.00 uur
Locatie: Tolhuistuin, IJpromenade 2, 1031 KT, Amsterdam

Bekijk hier het programma en sprekers 

Let op: IAB Nederland hanteert een no-show fee* van € 50,-. Kosteloos annuleren kan tot 48 uur voor aanvang van het evenement. Een collega sturen in jouw plaats kan natuurlijk altijd.

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland