IAB Nederland Marketing automation

dinsdag 28 mei 2019, Hotel Jakarta

Registreer hier Zet in agenda

Marketing automation brengt enorme mogelijkheden voor organisaties. Wat betekent het voor data? En wat kan je ermee? En wat betekent het voor de rollen en functies binnen organisaties? En wat betekent het voor in-of outsourcen? En tot slot welke maatschappelijke en economische impact heeft het? Dit zijn o.a. vragen die wij 28 mei willen duiden om de impact van technology op organisaties te kunnen duiden.

Datum: 28 mei - inloop: 15.00 - start 15.30 - 17.30 met aansluitend een netwerkborrel 

Locatie: Hotel Jakarta 

Sprekers

  • Arjan Grootveld - Owner & programmatic consultant bij DigitalResults
    Werkt sinds 2008 in online met als eerst een focus op e-commerce projecten en later in de digitale marketingkanalen met een focus op programmatic marketing. Deze focus en ervaring heeft hij opgedaan vanuit adverteerders perspectief bij KLM. Arjan is nu werkzaam bij ING waar hij als onderdeel van het communicatie team ING adviseert en helpt bij de opzet van programmatic marketing campagnes naar een hoger niveau te tillen. Onderwerpen zijn onder meer de opzet van DMP/DSP, publieksmanagement, media & agency, organisatorische gereedheid, KPI's & metingen.
  • Tim HoefnagelFounder en MD van Squeezely 
    Oprichter van Squeezely Data Management Platform. In deze rol helpt hij klanten data strategie te vertalen naar techniek om effectieve marketing automation toe te passen. 
  • Jhon van der Ceelen - Business Intelligence Director Data & Tech bij Mindshare
    Hij helpt teams en klanten onder andere met KPI Setting en vertaald deze vervolgens met een team via datacollectie door naar live online dashboards.
  • Ed KassensMarketing en Sales Manager at Whooz BV
    Heeft een Master’s degree in Econometrie en is al meer dan 20 jaar met data bezig. Zijn focus ligt op nieuwe ontwikkelingen, zoals het aanpassen van online content op doelgroepbehoeften
  • Lejo DuivenvoordeCEO EDM Digital Solutions
    Is ruim 25 werkzaam in online media en heeft een brede achtergrond aan klant-, bureau- en techpartner zijde.  Daarnaast is hij docent, mentor en examinator in online marketing- en strategie. Als Head of Digital binnen de EDM Media Group loopt hij binnen EDM voorop in de ontwikkeling en exploitatie van online data activiteiten.

Programma

15.00 - 15.30

Inloop en registratie

15.30 - 15.40

Opening van de middag door Erik Klein Nagelvoort

15.40 - 16.05

Ed Kassens – Impact  

16.05- 16.30

John van der Ceelen & Tim Hoefnagel - Data-in

16.30 - 16.55

Arjan Grootveld - Rightsourcing

16.55 – 17.20

Lejo van Duvenvoorden - Cases 

17.20 – 17.30

Aflsluiting 

17.30  Borrel 

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland