IAB Nederland Webinar - SMT - bestaat search marketing over twee jaar nog?

donderdag 17 september 2020, Webinar

Registreer hier Zet in agenda

Bestaat Search Marketing over twee jaar nog of zijn de search-specialisten dan overgenomen door robots?

Programma: 17 september-  15.30 - 16.30 uur 

Tijdens deze SMT gaan we dieper in op de ontwikkeling van automatisering binnen search. Waar gaat het heen? Wat kan je doen? En misschien wel de belangrijkste vraag: hoe zorg je ervoor dat jij als search-specialist van toegevoegde waarde blijft?

Sprekers:

  • Koen Vanderhoydonck (Google)
    Marketingprofessional met een sterke achtergrond in performance advertising. Bewezen succes bij het behalen van ambitieuze groeidoelstellingen. Denkt met plezier na over innovatieve oplossingen voor zakelijke uitdagingen. Extreem consciëntieus individu, toegewijd aan het bereiken van de hoogste normen en gepassioneerd door continue verbetering.

    AI first Search

    Succesvolle Search advertising in 2020 vereist dat je de algoritmische ante verhoogt - leer van concrete voorbeelden en use cases en begin morgen met het maximale uit Search te halen!

  • Tibbe van Asten (Adsscripts)
    PPC Specialist met technische achtergrond. Na het schrijven van veel custom scripts begonnen met het delen van kennis op Adsscripts.com. Altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om zaken te automatiseren in Google Ads / Microsoft Advertising / Amazon PPC.

    Feed the Beast: samenwerking mens en machine voor maximale prestaties.
    De toegevoegde waarde van search-specialisten aan de automatisering binnen Google Ads. Maak o.a. gebruik van scripts voor betere resultaten uit (slimme) campagnes.

  • Ferdi Scheers (Dept) 
    Als digital marketing strategist bij Dept mag ik met diverse ondernemers praten, luisteren naar hun uitdagingen en deze vertalen naar (digitale) oplossingen. Onze klanten op deze wijze helpen doe ik al zo’n 9 jaar bij Dept (voorheen Expand Online), waarbij mijn passie en expertise ligt in B2C markten. Zoals je van een millennial mag verwachten ben ik altijd op zoek naar nieuwe, betere ervaringen. Dit vertaalt zich bij Dept in een hoge interesse in innovatie, machine learning en automatisering met als doel hiermee de resultaten van onze klanten te verbeteren.

    Data centralisatie zorgt voor digitale transformatie bij Omoda
    Retailers zoals Omoda hebben de beschikking over relatief veel klant, order & gedragsdata. Door samen met Dept deze kennis te centraliseren in customer data platform (CDP) is Omoda in staat zijn klanten beter te bedienen en weet het hiermee de omzet significant te verhogen. Dit heeft onlangs geresulteerd in Dutch Search Awards voor de categorieën “best PPC campaign” en “best use of data”.

De webinar start om 15.30 en zal rond 16.30 worden afgerond. 

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland