IAB Nederland - Digital Audio

dinsdag 26 november 2019, Lab 111, Arie Biemondstraat 111, 1054 PD Amsterdam

Registreer hier Zet in agenda

De ontwikkelingen van Digital Audio.

Er gebeurt veel in de wereld van digital audio en we staan nog maar aan het begin. Uit onderzoek van IAB Europe blijkt dat door podcasts, muziekstreamingdiensten en digitale radio de digital Ad Spend in 2023 in Europa rond de 1.3 miljard zal liggen.

Op 26 november nemen de sprekers je mee in de laatste ontwikkelingen van audio in Nederland. Maarten Lens-Fitz Gerald en Sam Warnaars zullen live op het podium een Voicecast opnemen waarin ze alle ontwikkelingen van voice-interfaces aan bod laten komen. Vervolgens duiken we met Josh Kröse van Spotify in de nieuwe wereld van Audio en de radicale verandering die nodig zijn om audio succesvol in te zetten in je marketingmix. Daarnaast vertelt Mark Schoones hoe een hobbyproject (The Brief) uitgroeide tot de belangrijkste marketinguiting voor Wayne Parker Kent (WPK).

Inloop vanaf 15.00 uur bij Lab111 in Amsterdam. Het inhoudelijke programma start om 15.30 en eindigt om 18.00 uur.

15.00 – 15.30

Inloop en registratie met koffie en thee

15.30 – 15.40

Opening door moderator Wendy Pouw, directeur IAB Nederland   

15.40 – 16.25

Live podcast met Maarten Lens-Fitz Gerald en Sam Warnaars met als gast aan tafel Jeroen de Bakker (Talpa Radio)

16.25 – 16.50

Josh Kröse, Spotify

16.50 – 17.15

Mark Schoones, Wayne Parker Kent

17.15 – 17.30

Afsluiting

17.30 – 18.30

Borrel

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland