Content Distributie

dinsdag 18 september 2018, Auditorium, de Persgroep

Registreer hier Zet in agenda

“Navigate through the content hurricane by sophisticated distribution"
 
De juiste boodschap op de juiste tijd onder de juiste doelgroep. Een geweldige (en kostbare) video - maar slechts vijftig keer bekeken waarvan de helft door de eigen marketingafdeling. "Deze gaat viral!"
 
We weten allemaal dat distributie een hoofdrol speelt in het contentmarketing werkveld. Op welke kanalen zit mijn doelgroep? Welke creatie werkt daar? Hoe past dit binnen mijn doelstellingen? In navolging van de goed bezochte sessies Strategie en Creatie organiseren de IAB taskforces Content en Video samen een inspirerende middag over content distributie met sprekers van o.a. Ikea, McDonalds en StoryTEQ.
 
Content is King but Distribution is Queen and she wears the pants.

Safe the date!

Datum: 18 september 2018
Locatie: Persgroep Amsterdam
Tijd: 09.00 - 12.00 uur

Sprekers

Frederike den Ottenlander - Digital Brandmanager Ikea
Lennart Kooij - Founder StoryTEQ
Harm Teunisse - Content markeer Ziggo

Programma
 
08.30 - 09.00  Inloop met koffie & croissant
09.00 - 09.10  Opening door Eric Ariëns
09.10 - 09.55  Frederike den Ottelander | IKEA:
09.55 - 10.40  Lennard Kooy | StoryTEQ:
10.40-  10.55  Pauze
10.55 - 11.40  Harm Teunisse | Vodafone Ziggo:
11.40 - 11.50   Afsluiting

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland