Wij vieren 20 jaar IAB Nederland!

dinsdag 4 september 2018, Amsterdam

Registreer hier Zet in agenda

Dit jaar vieren we onze 20e verjaardag, en jullie zijn allemaal uitgenodigd! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van het aller laatste nieuws rondom onze 20 jaar IAB Nederland activiteiten. 

Wat gaan we vieren?

We zijn jarig en willen terugkijken naar en vooral vooruitdenken op de meest inspirerende ontwikkelingen in de markt. Nu kun je denken: de meeste congressen bieden heel veel inspiratie. IAB Nederland vindt dat dit anders kan.
Het doel van onze verjaardag is om de bezoeker in staat te stellen om zich in 1 dagdeel bij te laten praten over de ontwikkelingen binnen de digitale marketing innovaties in Nederland (en daarbuiten). Met een hele praktische insteek. Wat kom je tegen bij een digitaal transformatie proces binnen je bedrijf? Wat zijn de do’s en de don’ts? Wat werkt, en ook: wat werkt niet? Met als doel om het vak naar een hoger niveau te tillen. Want succes komt voort uit de optelsom van visie en executie. Zo kunnen we digitale marketing innovatie verbeteren en door naar de volgende 20 jaar.

Save the date!

 Datum 4 september 2018
 Locatie DeLaMar Theater
 Tijd 13.00 - 18.00


Programma
 

De sprekers doen voorspellingen, laten praktijkcases zien of verkondigen een baanbrekende filosofie. Maar de essentie is dat het principe erachter óók uitgelegd wordt, dat zij het ook uitvoerbaar maken. Dit doen zij samen met vakgenoten vanuit de diverse disciplines: adverteerders, uitgevers, mediabureaus, technologiepartijen en creatieven. We eindigen de dag met een feestelijke borrel met ruimte om te netwerken. En daarmee maken we de vier IAB pilaren waar: INSPIRE, EDUCATE, REGULATE & CONNECT.

Met onder andere:

Ashley Vinson  Creative Agency Partner at Facebook
Tom Peeters  Co-Founder at Fresh Food Ventures​
Nigel Gilbert  Chief Market Strategist, AppNexus EMEA

Wil je meer info over de sprekers of de dag zelf? Check dan snel de nieuws pagina! 

Wat zeggen onze adviesraadsleden over IAB Nederland in de afgelopen 20 jaar? 

Willem - Albert Bol, Creative Director, Persgroep Nederland 

 

Jacqueline Smit, Founder, Rockport Ink

 

Bert Kamp, Mediastrateeg, Rabobank 

Ben jij lid van IAB Nederland? Let dan op: wij hanteren een no-show fee* van € 50,- voor de gemaakte kosten voor gratis IAB Leden tickets.
*No-show fee: mocht je onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn, annuleer dan je gratis ticket of stuur een e-mail naar info@iab.nl. Kosteloos annuleren kan tot 24 uur voor aanvang van het evenement. Hierna hanteren we een no-show fee van 50 euro. 

Een collega sturen in jouw plaats kan natuurlijk altijd. 

 

 

Delen via

Sponsoren van IAB Nederland