Bureau

Het Bureau is het thuis van IAB Nederland, hier komen de taskforces en het bestuur samen om te werken aan de ontwikkeling van marketing innovatie. De leden van het bureau bieden hier ondersteuning en kwaliteitsbewaking van marketing, communicatie, planning van de events en publicaties. Dit maakt het bureau de linkin’ pin met de IAB Nederland leden. Nieuwsgierig naar het bureau? Kom langs bij ons kantoor!


Wendy Pouw
Directeur 

In de rol van Directeur is Wendy Pouw binnen IAB Nederland verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van dé onafhankelijke branchevereniging voor digital advertising en marketinginnovatie. Voordat Wendy in 2019 IAB ging versterken, had ze aan zowel bureau- als klantzijde gewerkt. Daarmee heeft ze een brede digitale achtergrond opgebouwd. Zo was Wendy als Senior Media Manager bij Liberty Global verantwoordelijke voor alle strategische media vraagstukken voor 12 landen. Daarvoor was Wendy Head of Digital bij Mindshare, waar ze verantwoordelijk was voor de alle digitale disciplines.


Ilja Dobbe
Operations manager

Na het afronden van haar Schoevers opleiding PR-Assistent heeft Ilja als Office Manager in onder andere de reclame- en communicatiebranche gewerkt. Ze is vooral het aanspreekpunt voor operationele en facilitaire zaken, events en finance. Daarnaast ondersteunt ze het bestuur.


Suzanne Ketelaar
Marketing Communicatie Manager

Als Marketing Communicatie Manager bij IAB Nederland is Suzanne verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten en communicatie met onze leden en de branche.


Emily Golverdingen
Project Manager Leden & Partners

Emily is het aanspreekpunt voor onze (potentiële) leden en partners. Ze houdt hen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen die er binnen het IAB spelen.  


Thomas de Graaff
Digital Marketing & Innovatie Manager

Thomas is een enthousiaste en creatieve digitale denker met een brede achtergrond in digitale media. Hij heeft 6 jaar aan bureauzijde gewerkt (Mindshare) in de rol van Digitale strateeg en Data consultant met merken zoals Volvo, Nike en Unilever. In de rol van Digital Marketing en Innovatie Manger brengt hij de kennis van de IAB Nederland taskforces bij elkaar en hij zorgt hij samen met hen voor de inhoudelijke scherpte. Daarnaast is Thomas verantwoordelijk voor de onderzoeken van het IAB én de contactpersoon voor IAB internationaal.