Meer informatie over DML! 2015

1 minuten leestijd (278 woorden)
Zoals je waarschijnlijk weet, wordt op woensdag 3 juni 2015 de vierde editie van Digital Marketing Live! gehouden. Ook deze editie wordt het een parade van activiteiten zoals doorlopende sessies, happenings, paneldiscussies, workshops, live demo’s en roundtables met de beste campagnes, cases en experts on stage.

In de theaters kun je onder andere sessies volgen van ING, Universal Music, Red Bull, Monster Energy, Manutan, KLM, IKEA en Aegon. Maar verwacht ook de beste inzichten van diverse online specialisten zoals Steven van Belleghem en Ingmar de Lange en experts van TNS NIPO en Forrester. Of volg gratis hoorcolleges van de docenten van de Beeckestijn Business School!
Nieuw dit jaar is de Mar-Tech area met demo’s van software en tools en een speciale Agency Lounge waar de crème de la crème van de Nederlandse mediabureaus aanwezig is met een hospitality service voor haar klanten.

Be part of it! Boek hier je gratis ticket met code DML99IAB en check de site voor meer informatie over het programma en de sprekers.
Pinterest campagne IKEA
Pinterest effectief inzetten voor merk en branding, hoe doe je dat? IKEA riep consumenten op om hun ideale slaap- en badkamer te creëren op Pinterest. Het meest inspirerende bord werd nagebouwd in IKEA Amsterdam. Lees meer.
Customer DialoguePraktische, vernieuwende en inzicht gevende sessies over CRM, customer loyalty, content marketing, conversion, e-mailmarketing, analytics, activation en campaigns. Met sessies van Monster Energy, Red Bull, Etsy, expert Ingmar de Lange en meer. Lees meer.

Fans gotta love the brand
Red Bull heeft klanten zo loyaal dat ze zelfs tatoeages van het merk lieten zetten. Creative consultant Jamal Benmiloud vertelt hoe je echte liefde en engagement creëert. Een compleet nieuwe marketing aanpak. Lees meer.