Whitepaper MobileMarketing.nl Consumentenonderzoek 2014

1 minuten leestijd (151 woorden)
Jaarlijks onderzoekt MobileMarketing.nl (onderdeel van de Adfo Groep) de stand van zaken op gebied van mobile marketing en -advertising bij marketeers uit de Top-500 van adverteerders in Nederland. Het zal je niet verrassen dat uit de Mobile Marketing Monitor 2014 wederom naar voren komt dat marketeers mobiel meer inzetten. Niet alleen stijgen de mobile budgetten, ‘mobile’ wordt ook steeds meer geïntegreerd als vast onderdeel in de marketingmix.
Mobiel wordt dus steeds meer als marketinginstrument door marketeers ingezet. Maar, wat vindt de consument van al die branded apps, display advertising en iBeacons? Wordt hun koopgedrag daarmee beïnvloed? En kopen zij wel eens wat via hun tablet of smartphone?
Deze en veel meer vragen komen terug in MobileMarketing.nl Consumentenonderzoek 2014 dat MobileMarketing.nl samen met MediaBunker heeft opgezet. De marketeers mogen mobile dan wel omarmd hebben, uiteindelijk gaat het erom hoe de consument hierop reageert.

In de bijlage vind je het MobileMarketing.nl Consumentenonderzoek 2014.