Taskforce Automated Trading publiceert nieuwe whitepaper

1 minuten leestijd (165 woorden)
Tijdens de Automated Trading Summit, die op 23 mei plaatsvond in de Harbour Club in Amsterdam, is aan alle deelnemers de nieuwste whitepaper van de hand van de IAB Taskforce Automated Trading uitgedeeld.

Deze whitepaper geeft de adverteerder antwoord op een aantal vragen en gaat in op zowel de kansen als uitdagingen van automated trading. Het geeft de adverteerder informatie over realtime bidding, demand-side platforms en ad exchanges. Maar de whitepaper maakt ook de voordelen van automated trading voor de adverteerder inzichtelijk en beantwoordt de vraag waar de adverteerder op moet letten wanneer hij met automated trading aan de slag gaat.
Ook komt het ecosysteem aan bod, evenals de algemene trends.

LET OP:
Heb je de AT Summit op 23 mei moeten missen, maar heb je wel interesse in de whitepaper?
De eerste 50 bestellers ontvangen een ingebonden en full color geprint exemplaar van de whitepaper (t.w.v. van € 12,-) gratis thuisbezorgd!

Bestel de whitepaper Automated Trading vandaag nog.

Downloaden kan uiteraard ook, zie hieronder de PDF