Talkshow Marianne Zwagerman - in gesprek met vijf kopstukken uit de markt.

1 minuten leestijd (157 woorden)

Duidelijkheid en inzicht geven stonden centraal in de talkshow van Marianne Zwagerman tijdens ons congres HTMIW19. Marianne was het die het vuur opstookte en de politiek, toezichthouders, bureaus, uitgevers en adverteerders het vuur aan de schenen legde. Niet eerder gingen vertegenwoordigers van alle partijen uit de digitale sector publiekelijk met elkaar het gesprek aan over de toekomst van digital advertising en marketinginnovatie. Een toekomst waar politiek, toezichthouders, bureaus, uitgevers en adverteerders intensief zullen moeten samenwerken. 

Dat Marianne Zwagerman publiekelijk met Marion Koopman (CEO Greenhouse), Lauren van der Heijden (Directeur Advertising Persgroep), Otto van der Harst (Directeur Stichting Reclame Code), David Verschoor (CMO Hartstichting) en D66 Tweede Kamerlid Kees Verhoeven het gesprek met elkaar aangingen is meer dan bijzonder. Meestal gebeurt dit achter gesloten deuren en worden de uitkomsten niet of nauwelijks gedeeld, maar zoals beloofd kreeg iedereen de tijd om zijn standpunt over de toekomst en zijn rol daarin toe te lichten. 

Bekijk hier de volledige versie van de talkshow.