Programma HTMIW'19

6 minuten leestijd (1258 woorden)

Op 3 september word je in één dagdeel volledig bijgepraat over de ontwikkelingen en innovaties binnen de digitale marketing markt in Nederland (en daarbuiten). De sprekers zullen voorspellingen doen, laten praktijkcases zien of verkondigen een baanbrekende filosofie waarna ze dieper in gaan op wat de do's en de dont's zijn op de verschillende onderwerpen. Waardoor jij het na HTMIW eventueel ook uitvoerbaar kan maken.

Tijd  ​3 september 2019 | inloop 13.30 - start 14.00 - 18.30 uur 
​Locatie 
Tolhuistuin, IJpromenade 2,1031 KT, Amsterdam
​Tickets
Bestel hier je ticket

Programma 

13.30 - 14.00 uur 
Inloop 
14.00 - 14.10 uur 
Opening door Igor Beuker en Nathalie Peters 
14.10 - 14.35 uurLaurens van de Vijver - Digitale Transformatie Ajax
14.35 - 15.00 uur 
​Sam Crowther - The Power of Personalisation
​15.00 - 15.25 uur ​Pauze 
​15.25 - 15.50 uur ​​​Jacqueline Smit -  Technologie, media en change #watnu
​15.50 - 16.20 uur​​Richard van Hooijdonk - Trends in 2030 
16.20 - 16.35 uur​​Overgang naar IJzaal 
​16.35 - 17.15 uur ​​​Marianne Zwagerman - Talkshow met o.a. Marion Koopman, Lauren van der Heijden, Otto van der Harst, Kees Verhoeven en David Verschoor 
​17.15 - 18.30 uur ​​​​​Borrel 

Sprekers

Igor Beuker
Moderator  

In de schijnwerpers is Igor Beuker een toonaangevende marketinginnovatie spreker en columnist die bekend staat om zijn frisse blik op trends en technologieën die impact hebben op bedrijf, economie en maatschappij. Met zijn radicale visie en onafhankelijke stem inspireert hij publiek over de hele wereld. Tijdens conferenties en op Twitter is Igor met regelmaat trending topic als "Math Man in world of Mad Men". In reviews omschrijft men hem als "Burning Man meets TED".

Achter de schermen is Igor ondernemer met 5 exits en 24 angel investeringen, award-winnend marketingstrateeg voor merken voor merken als Amazon, L'Oréal, Nike, Unilever en new breed trendwatcher voor Fortune500's, het World Economic Forum en de Europese Unie

Ook dit jaar zal Igor het programma aan elkaar verbinden met zijn unieke, authentieke, gedurfde, charismatische en geestige persoonlijkheid.


Laurens van de Vijver
Head of Digital Transformation, Ajax

Unconventional and entrepreneurial business leader driving digital transformations

Digitale Transformatie Ajax​
Hoe anticipeert Ajax veranderend fan-gedrag en weet het hiermee nieuwe revenuen te genereren

Sam Crowther
Executive Creative Director,  A Million Ads

Sam is a pioneer in the understanding and application of sound in media, marketing and advertising. An experienced Creative Director in broadcast radio with both Global Radio - the UK's largest commercial group and Bauer Media - Europe's largest. He is now leading the creative development of the World's first dynamic, personalized, digital audio campaigns with ad-tech start-up, A Million Ads. Since launch in 2015, A Million Ads have revolutionised audio advertising with dynamic poems, songs, DCO, listener name, dynamic music, accents and binaural mixing across over a dozen international markets with direct music streaming, radio, podcast and programmatic integrations.

The Power of Personalisation
Creating and interpreting sound has given humans an incredibly sophisticated way to communicate and with it a distinct evolutionary advantage. Our ability to subconsciously filter information and prioritise what deserves our precious conscious attention was refined well before the battle for attention we all experience in the modern digital world.

This experiential presentation explores how this legacy of our evolution can be exploited by the latest in dynamic creative and personalisation for digital media, helping brands communicate the way humans do instinctively.

Jacqueline Smit
Founder, RockportInk

Jacqueline begon haar loopbaan in 'de media'. Op een plek waar bedrijven en merken de weg verkenden naar technologie die de wereld in een hogere versnelling zet. Daarna volgden Microsoft, CEO bij Radio 538 en Commercieel directeur bij TMG. Nu is zij voor zichzelf begonnen: Rockport Ink. Gespecialiseerd in transitie opdrachten in Media & Tech.Ontwikkelde een leiderschapsmethodiek Omnient. The leader in Change.

Technologie, media en change #watnu
Impact van technologie op de media industrie en de gevolgen voor persoonlijke ontwikkeling.


Richard van Hooijdonk
Trendwatcher en Futurist 

In 2015, 2016 en 2017 is Richard van Hooijdonk verkozen tot meest gevraagde trendwatcher en futurist van Nederland. Zijn inspiratiesessies zijn al door ruim 420.000 mensen bijgewoond. Je komt Richard van Hooijdonk regelmatig tegen op radio en televisie. Richard is regelmatig op televisie te zien bij RTL (RTL Late Night, RTL Boulevard), SBS (SBS shownieuws), BNN/VARA en AVRO/TROS. Bij BNR Radio presenteerde hij het programma 'Mindshift'. Met zijn internationale researchteam van 30 specialisten onderzoekt hij dagelijks vele trends op het gebied van robots, zelfrijdend vervoer, Internet of Things, biotech, nanotech, neurotech, blockchain, 3D en 4D printing en natuurlijk ook augmented en virtual reality. Ook de impact op vele sectoren wordt in kaart gebracht. Wekelijks wordt het onderzoek gepubliceerd in aantrekkelijke artikelen, e-books, whitepapers en vele lezingen. Zijn boek 'De Wereld van Morgen' is inmiddels een 'bestseller'.

Marianne Zwagerman
Schrijver, spreker, dagvoorzitter

Als innovatiestrateeg helpt en inspireert Marianne Zwagerman mensen en bedrijven om schaamteloos en onverschrokken te leven en te ondernemen. Daarnaast is ze schrijver, columnist (ondermeer bij BNR en Trouw) en veelgevraagd opiniemaker op radio en tv). Het werk van Marianne Zwagerman draait om verandering. Ambitie is een ander belangrijk thema in het werk van Zwagerman. Als succesvolle carrièrevrouw – ze was de eerste vrouwelijke directeur van de Telegraaf Media Groep- wil zij vrouwen inspireren om meer van hun werkende leven te maken en de lat hoger te leggen.

We sluiten de dag af met een inspirerend gesprek onder leiding van Marianne Zwager met vijf bekende vak genoten over de toekomst van media en adverteren.


Marion Koopman
CEO Greenhouse

Marion begon haar carrière bij KPN en werd daarna Managing Director van Hi Telecom en XS4ALL. XS4ALL was de grondlegger van het internet in Nederland. In 2012 nam zij de stap om naar Greenhouse te gaan. Greenhouse is met grote snelheid uitgegroeid tot het innovatieve digitale marketingbureau dat het vandaag is. Het werd in 2015 overgenomen door WPP. Greenhouse is een groot onderdeel van GroupM NL met meer dan 500 werknemers. Het bedrijf bedient veel van de grootste merken in Nederland, waardoor het bedrijf kan blijven groeien en innoveren. Naast haar werk is ze ook maatschappelijk betrokken door deel te nemen in meerdere besturen zoals Natuurmonumenten, HartvoorVrouwen en de Vea. 

Lauren van der Heijden
Directeur Advertising

Lauren is tussen 2011 en 2013 directeur van onze brancheorganisatie geweest. Ook is hij Managing Director geweest bij Miinto één van de RTL Nederland ventures, Vice President bij IAA (International Advertising Association) en bestuurslid bij IAB Europe en de Stichting Reclame Code. Momenteel is hij als directeur sales verantwoordelijk voor de advertentiemarkt bij de Persgroep.

Otto van der Harst
Directeur Stichting Reclame Code 

Via het marktonderzoek in de reclame terecht gekomen en 17 jaar gewerkt bij reclamebureau PPGH/JWT. Daaropvolgend heeft Onno met vier creatieven het Creative Agency Selmore opgericht en in 10 jaar uitgebouwd tot een prijswinnend off- en online bureau. In 2014 heeft die zijn aandelen verkocht en drie jaar gewerkt als directeur communicatie bij Aegon en sinds 2018 is die actief als directeur van de Stichting Reclame Code. Daarnaast is hij ook voorzitter van de Samenwerkende Hulporganisaties/Giro555 en zit die in de raad van toezicht van Internationaal Theater Amsterdam. In de afgelopen 30 jaar heeft hij het communicatie vak zien veranderen van veelal massa-mediaal zenden naar gefragmenteerd converseren in bubbels met een oceaan aan mogelijkheden. De wetten van het vak zijn steeds minder hard, de kenners steeds minder zeker. Kortom boeiende tijden.

David Verschoor
CMO Hartstichting

David is sinds eind 2013 binnen de Hartstichting verantwoordelijk voor de afdeling Marketing, Partnerships & Communicatie, een afdeling van ruim 70 personen. Hij heeft daarvoor ruime ervaring opgedaan bij KPN, Marktplaats en Emesa, altijd binnen het domein marketing, communicatie, strategie en management. De afdeling Marketing, Partnerships & Communicatie ontwikkelt effectieve campagnes, licht het publiek op maat voor, werft betrokkenen en activeert Nederland, alles teneinde iedereen in Nederland in staat te stellen het maximale uit het leven, uit het hart, te halen. De persoonlijke missie van ons merk "Je hart ben jij, en wij zijn er voor jouw hart".