Nieuwjaarsborrel

1 minuten leestijd (214 woorden)
Op dinsdag 13 januari 2015 is het weer zover: dé grootste nieuwjaarsborrel voor de online industrie, georganiseerd door Online Tuesday & IAB Nederland. Vorig jaar waren er maar liefst 1.300 digitale vakgenoten aanwezig! Als partner van Online Tuesday en medeorganisator van de borrel nodigen we jou graag uit om er dit jaar (weer) bij te zijn.

Tijdens de nieuwjaarsborrel blikken we graag met je terug op online 2014:
Het jaar waarin onze Facebooktijdlijn werd gevuld met ice-bucket challenges
Het jaar waarin Google werd verkozen tot ‘most meaningful brand’
Het jaar van de run op de Roy Donders juichpakken
Het jaar waarin stemfies verboden werden, of toch niet?
Het jaar waarin Uber de taxiwereld op z’n kop zette
Het jaar waarin de zwarte pietendiscussie leidde tot de eerste zwarte Sinterklaas
Het jaar waarin Onno Hoes opstapte als burgemeester van Maastricht
Het jaar van de opmars van de dubsmash
Het jaar waarin online retail de rest van de wereld definitief achter zich liet
Het jaar waarin we de koudste dag, maar ook de warmste dag in 90 jaar beleefden (net als vorig jaar en het jaar daarvoor…)
Natuurlijk blijft het niet alleen bij terugblikken, maar proosten we heel graag met jou op een fenomenaal 2015 vol digitale expansie!

Kom je ook? Meld je nu hier aan!