Inzending Dutch Search Awards 2018 open!

1 minuten leestijd (213 woorden)

Inzending Dutch Search Awards 2018 vanaf vandaag open

De inschrijving voor de derde editie van DSA is geopend. Agencies, merken en professionals kunnen hun beste cases op het gebied van search-marketing inzenden tot 30 september. De meest prestigieuze awards in de search-marketingwereld zullen op 22 worden uitgereikt in DeFabrique in Utrecht.

De uitreiking zal dit jaar anders verlopen dan voorgaande jaren. De beste drie cases maken kans op de Grote Prijs. Zij worden na het beoordelen van de cases uitgenodigd om een video-pitch in te zenden en deze aan het publiek te tonen tijdens de live-uitreiking. Het publiek zal zich samen met een vakkundige jury buigen over deze cases en live een stem uitbrengen.

 

Voor deze derde editie zijn er twee nieuwe awards in het leven geroepen. Merken en agencies kunnen nu naast de inmiddels bekende awards strijden om: 'Beste CRO campagne' en 'Beste gebruik van marketing automation'

Partners

De Dutch Search Awards worden dit jaar weer gesteund door hoofdsponsor Bing, mediapartner Emerce en partners IAB Nederland, AdCalls, Swydo, ADchieve en Watermelon.

De inzending sluit op 30 september, waarna op 30 oktober de shortlist bekend gemaakt wordt door de jury. De uitreiking vindt plaats op 22 november 2018. Agencies, merken en professionals kunnen hun case indienen via dutchsearchawards.nl, waar ook tickets voor de awardshow besteld kunnen worden.