IAB publiceert Handboek Mobile Advertising

1 minuten leestijd (165 woorden)

De markt voor mobiele apparaten en toepassingen maakt een ongekende groei door. Dat biedt voor adverteerders nieuwe kansen om consumenten te bereiken. Mobile advertising ontwikkelt zich dan ook razendsnel. Wat is Mobile Advertising en wat kun je er eigenlijk mee? Tijd voor een duidelijk handboek met handvatten voor adverteerders, zo vonden de experts van de IAB Taskforce Mobile..

Het Handboek Mobile Advertising biedt een handig overzicht van de huidige status van mobiel, de mogelijkheden en de verwachtingen. Bovendien staat het boordevol praktische tips. “Het is van belang dat iedereen zich realiseert dat mobiel er nú al toe doet, dat de groei razendsnel gaat en dat bedrijven en instellingen snel ervaring moeten opdoen met mobile advertising en marketing. Nadenken over een mobiele strategie, voor hun eigen processen, zakelijke klanten of richting consumenten. Nogmaals: We hebben het dus niet over iets in de toekomst maar over het nu,” aldus Michiel Ebeling, voorzitter van de IAB Taskforce Mobile Advertising.