IAB Nederland 20 jaar!

15 minuten leestijd (3041 woorden)

We zijn jarig en willen terugkijken naar en vooral vooruitdenken op de meest inspirerende ontwikkelingen in de markt. Tijdens ons verjaardagsfeest willen we je in \\u00e9\\u00e9n dagdeel bij praten over de ontwikkelingen binnen de digitale marketing innovaties in Nederland (en daarbuiten). Met een hele praktische insteek. Wat kom je tegen bij een digitaal transformatie proces binnen je bedrijf? Wat zijn de do's en de dont's? Wat werkt, en ook: wat werkt niet? Met als doel om het vak naar een hoger niveau te tillen. Want succes komt voort uit de optelsom van visie en executie. Zo kunnen we digitale marketing innovatie verbeteren en door naar de volgende 20 jaar!

Datum 4 september 2018
Location
DeLaMar Theater
Tijd 13.00 - 18.30 uur

De sprekers doen voorspellingen, laten praktijkcases zien of verkondigen een baanbrekende filosofie. Maar de essentie is dat het principe erachter \\u00f3\\u00f3k uitgelegd wordt, dat zij het ook uitvoerbaar maken. Dit doen zij samen met vakgenoten vanuit de diverse disciplines: adverteerders, uitgevers, mediabureaus, technologiepartijen en creatieven. We eindigen de dag met een feestelijke borrel met ruimte om te netwerken. En daarmee maken we de vier IAB pilaren waar: INSPIRE, EDUCATE, REGULATE & CONNECT.

Met onder andere:


Ashley Vinson Creative Agency Partner at Facebook
Tom Peeters Co-Founder at Fresh Food Ventures
Nigel Gilbert Chief Market Strategist, AppNexus EMEA
en anderen... Volg ons via #iabNL om als eerste op de hoogte te zijn van het complete programma! 

Sprekers

Tijdens onze verjaardag kijken we terug en vooral vooruit naar de toekomst van digitale marketing innovatie onder begeleiding van IAB Nederland veteraan Igor Beuker. Duiken we in de waarde van creatie met Facebook's Ashley Vinson. Kijken we naar de kansen van een divers team met Tom Peeters (Fresh Food Venture). 

Igor Beuker 
Speaker | Publicist | Entrepreneur | Investor | Trendwatcher | Described by audiences as "Burning Man meets TED".

Igor is een energieke professionele communicator met een bewezen staat van dienst als keynote speaker en gastheer bij IAB Nederland. Hij is een onafhankelijke, deskundige stem over opkomende trends in marketing, media en innovatie. Igor staat veel op het podium, nooit hetzelfde gesprek twee keer. Op conferenties en Twitter is Igor vaak een trending topic als Math Man in een wereld van Mad Men. Ook dit jaar zal Igor het programma aan elkaar verbinen met zijn unieke, authentieke, gedurfde, charismatische en geestige persoonlijkheid.

@IgorBeuker

Ashley Vinson 
Creative Agency Partner at Facebook 

Ashley Vinson is, eenvoudig gezegd, een marketingnerd. Ze heeft het grootste deel van haar carri\\u00e8re besteed aan digitale marketing, maar is ook goed thuis in de wereld van niet-digitaal, en heeft meer dan 8 jaar gewerkt bij grote "ATL" creatieve bureaus die werken aan wereldwijde ge\\u00efntegreerde campagnes. Ashley begon haar carri\\u00e8re bij kleine boutique creatieve bureaus, later werkzaam bij BBDO, DDB, TribalDDB, Twitter en nu Facebook.

@ashleybohunk

Tom Peeters
Co-Founder at Fresh Food Ventures 

Tom is een gedreven internationale ondernemer en teamleider die zich focust op "iets te bouwen dat er toe doet". Tom is mede-oprichter van FFV, waarbij hij een waanzinnig team van 20+ heeft samengesteld en dat binnen enkele maanden! Hij was mede-oprichter en managing director van Westwing, een e-commercebedrijf dat inspirerende thuis- en woonproducten online verkoopt. Voorafgaand aan Westwing werkte Tom in Londen en Amsterdam in investment banking en was hij mede-oprichter van de Restaurantweek.

#TomPeeters

Nigel Gilbert
Chief Market Strategist, AppNexus EMEA

Met meer dan 20 jaar ervaring is Nigel een veteraan in de digitale industrie. Hij fungeert momenteel als Chief Market Strategist voor EMEA AppNexus. Voorafgaand aan AppNexus was hij hoofd van Orange Ad Market (UK & FR) voor France Telecom. Waar hij verantwoordelijk was voor alle commerci\\u00eble activiteiten en de real-time bieding (RTB) exchange. Nigel starte bij France Telecom na de overname van Unanimis in 2009, een bedrijf dat hij in 2001 mede-oprichtte. Unanimis was het eerste en grootste netwerk voor digitale uitgevers in het Verenigd Koninkrijk. Als commercieel directeur richtte Nigel commerci\\u00eble operaties op voor onder andere eBay, BBC , Channel 5, en de London Stock Exchange.

@nigelgilbert