Beta test de nieuwe marketing maturity tool van Google & BCG

2 minuten leestijd (328 woorden)

Dankzij de mobiele en digitale technologie kunnen consumenten precies krijgen wat ze willen, onmiddellijk en moeiteloos. Ze verwachten dat merken anticiperen op hun behoeften, en er op het juiste moment, elke keer met nuttige informatie zijn.

Uit onderzoek van de Boston Consulting Group blijkt echter dat slechts 2% van de bedrijven het volledige potentieel van datagedreven marketing realiseert om op het juiste moment met de juiste boodschap te komen.

Degene die voorop lopen, vinden wegen naar groei en omzet, met besparingen tot wel 30% en een omzetstijging van gemiddeld 20%.

Wij introduceren voor onze leden Digital Maturity Benchmark

Digital Maturity Benchmark is een diagnostisch hulpmiddel ontwikkeld door Google en de Boston Consulting Group. Ten eerste analyseert het waar uw bedrijf op het pad zit naar volledige data gedreven marketing. Vervolgens genereert het een gepersonaliseerd interactief rapport om u te helpen op niveau te komen. Lees hier meer over hoe het werkt.

Google heeft de tool in het vierde kwartaal van 2018 opengesteld voor een select aantal Europese brancheverenigingen, voorafgaand aan de wereldwijde lancering in 2019. IAB Nederland is de vereniging die het exclusief in Nederland als eerste mag aanbieden aan haar leden.

Na voltooiing is het rapport binnen enkele minuten klaar. Technische uitdagingen? Neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De Benchmark gegevens zijn niet direct beschikbaar, omdat we voldoende inzendingen nodig hebben om de scores te berekenen. Na het voltooien van de beoordeling ontvangt u een rapport met aanbevelingen die kunnen worden aangepakt. Zodra benchmarking beschikbaar is, zal dit met je worden gedeeld. Waarschijnlijk zal dit rond februari 2019 zijn.