Mediahuis x VIA Branded Content Ontbijtsessie

dinsdag 4 juni 2024

Welke zin werkt beter als je een lezer wil verleiden: ‘Met deze truc bespaar je 100 euro’ of ‘Zonder deze truc verlies je 100 euro’? Waarom gaan mensen 12 uur in een rij staan voor een nachtclub – en hoe creëer je dezelfde hype rond een merk?

Op 4 juni neemt Isabel Michelotti, branded content lead bij Mediahuis Nederland, je tijdens een ontbijtsessie mee in de wereld van de beïnvloedingspsychologie. Meld je aan en kom meer te weten over de verschillende technieken die er bestaan om invloed uit te oefenen op ons brein – en hoe je die effectief kunt inzetten om je branded content sterker te maken.

Je bent welkom vanaf 08:30 voor een croissantje, sapje en koffie om opgeladen de workshop te beginnen. De sessie start om 09:00. Verwacht een interactieve sessie met vele voorbeelden en ruimte om al je vragen te stellen. Om 10:00 ronden we af en loop je de deur uit met een mentale goodiebag vol handvatten voor effectieve branded content.

Isabel Michelotti
werkte jarenlang als freelance (reis)journalist en eindredacteur voor verschillende kranten en magazines, waaronder redacties van De Telegraaf zoals VRIJ en DFT. Zes jaar geleden maakte ze de overstap naar branded content en was ze onder meer hoofdredacteur van verschillende commerciële glossy’s bij TMG en teamlead branded content bij Wayne Parker Kent. Sinds 2020 is ze branded content lead bij MHX, de creatieve studio van Mediahuis.